|
خدمات
پشتیبانی جامع نرم افزارهای برلیان مطابق با استانداردهای بین المللی |
خدمات پشتیبانی جامع
نرم افزارهای برلیان مطابق با استانداردهای بین المللی می باشد.
شما با خرید هر کدام از نرم افزارهای برلیان یک سال به صورت رایگان از خدمات
پشتیبانی جامع زیر بهره مند می گردید
و
از سال دوم به بعد با پرداخت حق اشتراک به صورت سالیانه تمدید می گردد.
یکی از مزیت هایی که شرکت نرم افزاری برلیان مهر را از سایر دست اندرکاران این صنف
متمایز می کند ارائه خدمات پشتیبانی بالاتر از استانداردهای رایج در بازار ایران
است. ما حداکثر سعی خود را به کار می بندیم تا بتوانیم مشکلات شما را در اسرع وقت
حل نماییم تا شما خاطره خوبی از کار با نرم افزاری برلیان داشته و ما را به دوستان
خود معرفی نمایید.
تعرفه سال 1397 :
حق اشتراک سالیانه 25% مبلغ قیمت روز نرم افزار محاسبه می گردد.
تسهیلات ویژه :
برای مشتریانی که تمایل دارند اشتراک کوتاه مدت خریداری نمایند انواع زیر نیز موجود می
باشد
الف- 3 ماهه ( 15% قیمت نرم افزار)
ب - 6 ماهه ( 20% قیمت نرم افزار)
برای مشتریانی که به صورت منظم و هر ساله حق
اشتراک خود را قبل از تاریخ اتمام اشتراک پرداخت می نمایند سالیانه 15%مبلغ قیمت روز نرم افزار با احتساب 2% تخفیف به ازای هر سال حق عضویت می باشد .
این تسهیلات ویژه مشتریانی می باشد که به صورت 1ساله حق اشتراک را خریداری می
نمایند
مبالغ فوق هر سال به روزآوری شده و ممکن است تغییر کند ولی هیچگاه از حداکثر اعلام
شده توسط سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور بیشتر نخواهد بود.
تعرفه نرخ خدمات فنی _ تخصصی انفورماتیک سال 1395 سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور
|
خدمات حضوری در دفاتر خدماتی برلیان
این خدمات در کلیه دفاتر خدماتی برلیان در سراسر کشور ارائه می گردد.
سال اول شما می توانید بدون محدودیت به دفاتر خدمات برلیان مراجعه
و خدمات مورد نیاز خود را دریافت نمایید.
از سال دوم به بعد ارائه خدمات حضوری در دفاتر برلیان مشمول هزینه
خواهد بود. شما می توانید هزینه را به صورت ساعتی پرداخت نمایید و
یا اشتراک خدمات حضوری سالیانه را خریداری نمایید.
هزینه ارائه خدمات ساعتی در مراکز مختلف کشور متفاوت بوده و توسط
هر مرکز به صورت جداگانه تعیین می گردد.
خدمات حضوری در محل مشتری
این خدمات در دفتر مرکزی و برخی از دفاتر خدماتی برلیان در کشور
ارائه می گردد.
این خدمات فقط به مشتریانی ارائه می گردد که به صورت سالیانه
اشتراک خدمات حضوری ( نقره ای ) در محل دفاتر برلیان را خریداری
کرده باشند. ( البته برخی از مراکز به عنوان تسهیلات خاص این شرط
را نداشته و به کلیه مشتریان خدمات حضوری در محل مشتری را ارائه می
نمایند)
این خدمات جزء تعهدات پس از فروش برلیان نبوده و در صورت
امکان ارائه می گردد.
از سال
1393 ارائه این خدمات در دفتر مرکزی برلیان حداکثر تا 24
ساعت بعد از درخواست مشتری ارائه می گردد.
اعزام کارشناس به محل مشتری همیشه همراه با هزینه بوده و به صورت
ساعتی و در موارد خاص با احتساب هزینه های ایاب ذهاب و اقامت می
باشد .
هزینه ها در مراکز خدماتی متفاوت بوده و مشتریان محترم قبل
از درخواست خدمات بایستی هزینه مربوطه را استعلام کرده و سپس
در صورت تایید نسبت به ثبت درخواست اعزام کارشناس به محل اقدام
نمایند.
|
|
گارانتی پردازش های موجود
رفع عیوب قابل مشاهده در نرم افزار و ارائه
نسخه رفع عیب شده در کلوپ اینترنتی برلیان
پاسخگویی و پشتیبانی تلفنی
در ساعات اداری از شنبه تا چهارشنبه از 9
صبح تا 16 و پنجشنبه از 9 الی 13
اطلاع
رسانی از طریق پیامک
اطلاع رسانی های مورد نیاز و کار درخواستی مشتری در چه
مرحله ای قرار دارد
تعویض
قفل سخت افزاری
تعویض قفل سخت افزاری
دارای مشکل با تحویل داغی قفل فقط با هزینه قطعه سخت افزاری
عضویت در کلوپ اینترنتی برلیان
اضافه کردن امکانات جدید و ارائه نسخه های افزایش امکانات
بررسی پیشنهادها و اضافه کردن امکانات مورد نیاز
سیستم پشتیبانی اینترنتی سریع (سپاس)
پشتیبانی از طریق اتصال اینترنتی
بی نیاز از ارسال کامپیوتر
بررسی تقاضاهای خاص مشتریان
انجام در صورت امکان با اخذ هزینه
امتیازات ، تسهیلات و تخفیفات ویژه
|
|
|
Copyright ©2000 Narmafzari Berelian Mehr Co. Ltd. (Brilliant Mehr Software) All rights reserved