شرکت نرم افزاری برلیان مهر هیچ شعبه ای ندارد.
مراکز خدماتی برلیان در سراسر کشور واحدهای حقوقی و حقیقی مستقلی
هستند که مسئولیت توزیع و ارائه خدمات نرم افزارهای برلیان را در
حوزه خود تقبل کرده اند.
مشتریان نرم افزارهای مالی بازرگانی برلیان می توانند به نزدیک
ترین مرکز خدماتی خود مراجعه و خدمات مورد نیاز خود را دریافت
نمایند.
شرکت نرم افزاری برلیان مهر حداکثر سعی خود را نموده است تا مراکز
خدماتی را معرفی نماید که آنها نیز مانند دفتر مرکزی برلیان ، حفظ
رضایت مشتری سرلوحه امور شان باشد.لذا خواهشمندیم در صورتی که نتوانستید خدمات شایسته ای را از مراکز
خدماتی برلیان دریافت نمایید حتما با بخش همکاران دفتر مرکزی تماس
حاصل نموده و انتقاد خود را مطرح نمایید تا پیگیری و تا حد امکان
رفع گردد.
میزان تجربه و دانش موجود در دفتر مرکزی ممکن
است در دفاتر خدماتی وجود نداشته یا با کیفیت کمتری ارائه گردد.
ولی کارشناسان دفاتر خدماتی با ارتباط دائمی با کارشناسان دفتر
مرکزی سعی خواهند کرد تا در اسرع وقت مشکلات مشتریان عزیر را رفع
نمایند.
برای دیدن مراکز خدماتی ما بر روی نقشه کلیک کنید |
دفتر مرکزی شرکت نرم افزاری برلیان مهر مسئولیت توزیع و خدمات
پشتیبانی نرم افزارهای مالی بازرگانی برلیان را بر عهده دارد.
بخش های مختلف این شرکت به شرح زیر سازماندهی شده اند تا بتوانند
بهترین خدمات ممکنه را به مشتریان عزیز ارائه کنند :
بخش پذیرش :
پذیرش حضوری مشتریان
دریافت و ارسال بسته های پستی مشتریان
صدور کد اشتراک ، ثبت و ویرایش اطلاعات مشتریان در سیستم مرکز کنترل
داده های برلیان
ثبت درخواست های خدمات در محل مشتریان
بخش فروش :
کارشناسان بخش فروش
مسئولیت ارائه مشاوره به مشتریان را دارند. به هیچ عنوان جهت فروش
بسته های نرم افزاری به کارشناسان بخش فروش پورسانت تعلق نمی گیرد.
به همین جهت اطلاعاتی که در اختیار مشتریان قرار می گیرد به هیچ
عنوان اطلاعات تبلیغی نبوده و فقط هر آنجه که با واقعیت مطابق می
باشد به مشتریان گفته می شود. کارشناسان فروش برلیان حداکثر سعی
خود را جهت ارائه اطلاعات صحیح می نمایند تا مشتری بتواند بهترین
انتخاب را انجام داده و فقط هزینه الگوریتم های مورد نیاز را
بپردازد.
بخش پشتیانی :
کارشناسان بخش پشتیبانی وظیفه آموزش و رفع اشکالات
مشتریان را به عهده دارند. این خدمات به صورت تلفنی ، موبایل در
ساعات غیر اداری ، سپاس ( سیستم پشتیبانی اینترنتی سریع ) و ایمیل
به مشتریان عزیز ارائه می گردد. دفتر مرکزی به منشی دیجیتالی و
خطوط پرسرعت اینترنتی مجهز بوده و با تمام توان سعی در ارائه
بهترین خدمات پشتیبانی به مشتریان عزیز را دارد.
بخش روابط عمومی :
کارشناسان بخش روابط عمومی به صورت دائمی وظیفه
کنترل وضعیت رضایت مشتریان را بر عهده دارند.
هر ماه با تمامی مشتریانی که بیش از 5 بار با دفتر مرکزی برلیان
تماس تلفنی داشته اند تماس گرفته و وضعیت رفع مشکل آنها بررسی می
گردد.
حداکثر 2 هفته بعد از مراجعه حضوری کارشناسان برلیان به محل مشتری
با مشتری تماس گرفته و جویای کیفیت ارائه خدمات حضوری می گردد.
با تمامی مشتریانی که به هر علتی از مجموعه خدمات برلیان ناراضی
باشند تماس گرفته و سعی در کشف علت و ارائه توضیحات مورد نیاز و
رفع مشکل میگردد.
و درنهایت با جمع بندی انتقادات و پیشنهادات و ارائه گزارش به
مدیریت سعی در بازبینی و بهینه سازی روش های خدماتی برلیان می گردد
تا در حد توان بهترین خدمات به مشتریان ارائه گردد.
بخش خدمات در محل :
کارشناسان بخش خدمات در محل دفتر مرکزی به محل
مشتریان اعزام می گردند تا خدمات مورد نیاز آنان در سریعترین زمان
ممکن بررسی و رفع گردد.
بخش همکاران :
مسئولین این بخش وظیفه ارائه خدمات به اعضاء مراکز
خدماتی برلیان و شبکه فروش برلیان را به عهده دارند.
بخش طراحی :
بخش طراحی برلیان با تجربه کار بیش از دو دهه بعد
از جمع آوری نظرات و پیشنهادات مشتریان بهینه ترین روش ها را جهت
تولید و ارائه الگوریتم های پردازشی مورد نیاز مشتریان به کار می
بندد تا مشتریان هنگام کار با نرم افزار های برلیان رضایت کافی
داشته و مشکلی جدی در مکانیزه کردن سیستم های خود نداشته باشند.
این بخش ارتباط مستقیم با مشتریان نداشته و کلیه درخواست ها از بخش
های دیگر به این بخش منتقل شده و پس از تولید و عیب یابی تحویل
مشتریان عزیز می گردد.
|